I asked for some bread and butter 4 times before it eventually arrived, and asked for a small bowl for my toddler literally 6 times, eventually giving up and feeding him from a cup lid I had in my bag. Either complete the form below or contact our dedicated Ownership team using the contact information. I think we should receive compensation as the holiday was ruined, On the day of arrival we noticed our cooker wasn't working and reported it straight away but no one came, it took 8 days and reporting daily, eventually contacting head office to get someone to look at it and fix the oven, the grill still didn't work repair man said he would order a part and it would be at the most three days but on day 14 (departure day) still not fixed. Were always delighted to hear great feedback and are thrilled that the reviews of our award-winning parks are overwhelmingly positive. Continue shopping . He said he would put the issue on report and we had best speak with the manager, Katie, in the morning. Unable to purchase t/roll as none provided. Once you've selected your park, you just need to click the Reevoo reviews section underneath the park's name. Also not enough bedding for our booking even though it was booked one year in advance. Parkdean Resorts Carmarthen Bay Holiday Park: Owners review - See 1,503 traveler reviews, 733 candid photos, and great deals for Parkdean Resorts Carmarthen Bay Holiday Park at Tripadvisor. 28 days or less - 100% Is this your company? Parkdean Resorts 14/12/16 We speak to caravan owners who were asked to leave the place they call home. Sticky floor and curtains hanging off. Let's go: Parkdean Resorts Fallbarrow. I was disgusted but didn't want to complain as I'd just done a 4 hour drive there and wanted to relax and enjoy my holiday. Managed to do this until Sunday morning, we had had enough and went home. There are several of us staying in regent bay for years but they are threatening to evict us as we have no permanent residence as we all live with parents/ relatives/our children and because of this we are going to be evicted.. we are on the electoral register and provide an address where we stay but cannot produce a council tax bill of course as we stay with family they have these on driving licenses bill but they are threatening to throw us all off many of us are pensioners so not sure where we stand !?!? I booked a weekend holiday for myself and other family members including 3 children under 4, arriving 22nd July 22. As we walked in we first saw the wobbly, unsecure freestanding and BROKEN bookcase, which we had to move immediately into one of the bedrooms to stop our toddler from climbing up and and pulling it down on himself or falling through the broken shelf. Stay from 26/7/21 to 30/7/21. We were directed to our lodge of 6 Medina Rise at 12.30pm and told that if the green dot was on the outside, it was clear and ready. [protected]@parkdean-resorts.com Whether youre considering booking a holiday with us, or youve just returned from a break and want to let us know your feedback, youll find everything you need to know about our reviews right here. Because we incur costs in cancelling your booking, if you do not have cancellation cover protection, you will have to pay cancellation charges as follows: The following morning we went to speak with Katie, but found she was not available until noon. Manager needs customer service and complaints training. Furthermore, it is disappointing that you felt let down that we were unable to locate them.Our Terms & Conditions do state that you are responsible for your personal possessions on-park or in your holiday home and we arent responsible for any loss or damage to these. There were just too many things also not right, missing curtain, missing furniture, and in particular dirty bed linen in the main bedroom. I'm sure onlookers will find your review very helpful when considering their future stay with us. I did discuss with reception our other booking at Nodes Point and I did ask if anything could be done about a refund for this. Whether you're an existing Owner and have a query about your account or if you are considering buying a holiday home with Parkdean Resorts and want to find out more, you're in the right place. We offer pet-friendly accommodation at 66 of our holiday parks. Independent and impartial, Reevoo provides a trusted source of reviews for all of our holiday parks and customer service team. We had gas bottles stolen several times Items stolen from inside the caravan. Rented from a private owner. Just so you know, we use cookies to analyse our traffic. Dear Mrs Gorecka, Especially Margaret who runs it like its her own business. Our operating hours are Monday to Saturday 9am to 5pm. The day before arrival I received an email stating "due to unforeseen circumstances" outdoor activities were cancelled and the restaurant had limited food choices. Getentrepreneurial.com: Resources for Small Business Entrepreneurs in 2022. By highlighting . However, it was not long until we started to notice many issues. I've messaged the ParkDean Torquay to re book for some other weekend, but, I was told that they are going to decide if they are opening today or not and that this decision will be out at 6pm today. Parkdean Resorts UK Limited is an appointed representative of Arthur J. Gallagher Insurance Brokers Limited which is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. Meaning we had to chose between kettle/toaster/microwave to use at any one time. A spokesperson for Parkdean Resorts made the following statement: "We understand that this is a frustrating and worrying time for everybody, and this is not the outcome that some owners had wanted. We are hopeful that this matter can be resolved and we do apologise for any upset caused. Hi Ian,Thank you for taking the time to share your feedback with us. Escape with the family and get into the holiday spirit. This is on top of the death of my mother in law and causing stress for hard working families who have struggled to finance a holiday. Parkdean Resorts UK Limited t/a Parkdean Resorts registered in England (Reg. Read more Comments: 0 Rating: The only issues that were rectified on the day after that were the en-suite shower and the bedding. Because I was cancelling far before 70 days before my holiday was due, I was expecting to get a refund; 50% of what I paid is high for an administration fee, but I was even more shocked when I received an email from you telling me that my holiday was cancelled with NO REFUND DUE ! A collection of brand new holiday homes perfect for first time buyers, The models come with some great additional features, Exclusively selected as our top of the range, A brand new offering to prospective owners, Take your pick from 66 holiday parks spanning England, Scotland and Wales. customer.relations@parkdean-resorts.comWe do hope that when the time is right we can welcome you back to one of our holiday parks so we can demonstrate our usual high standards.^CJ, Booked a week in a dog-friendly caravan, Absolutely appalling. Ive been going to sandford holiday park for over 20 years and my dad over 55 years for New Years Eve and this year we went to trecco bay as they are doing maintenance and repairs and this holiday has to be one of our worst holidays we had with parkdean. There was rubbish and half empty vodka bottles on the side. Of course, View wishlist. In a statement, Parkdeans said it will work with owners whose licence have expired to "reach the right outcome for the owner". My wife and I booked a caravan holiday and our family booked separate accommodation for a weekend break pre-Christmas. 3. Various companies within Parkdean Resorts group are authorised and regulated by the Financial Conduct Authority for consumer credit broking and general insurance distribution activities. As you see the cancellation was made four months before my holiday was due, so I was expecting to get a full refund, minus the deposit and an administration fee.The customer adviser however, told me that I will receive 50% of that amount, which was weird, but still acceptable, although I don't know how can you act against your own cancellation policy. Caravan 166 Sycamore We then went to reception in person only to be told they had no record of the complaints so we had to report again. Very poor customer service. The food was cold, took a long time to arrive and was of poor quality and the service was quite shocking. When we arrived there were stains all over the carpet in the living room and worst of all blood stains up the wall of the bathroom. We purchesd a brand new caravan from parkdean ocean edge in June 2021.Nothing but trouble still outstanding repairs 18 months later.We pay extra for the view but earlier last year have put lodges on new pitches blocking the view why we purchased.The management has the attitude we can do what we want.This year we are selling up had enough.Would not recommend buying from parkdean.Owners get very little, Hi Harry,I am sorry to hear about your experience with Parkdean Resorts.We kindly ask that you contact our Owners Department at ownership.feedback@parkdean-resorts.com and our team can look into this further. We love hearing feedback from our customers, whether its sharing your recommendations for things to do, shouting out a member of the team who made your holiday extra special or perhaps flagging something which we may have let you down on. No Wifi at all around the site or in caravans. Always stayed with Parkdean and never had an issue until now.Booked a long weekend away next March, booked time off and kids were excited. Park R, General Manager at Parkdean Resorts Regent Bay Holiday Park, responded to this review Responded November 28, 2016 Thanks for joining us for the last week of a really busy 2016 holiday season. A collection of brand new holiday homes perfect for first time buyers, The models come with some great additional features, Exclusively selected as our top of the range, A brand new offering to prospective owners, Take your pick from 66 holiday parks spanning England, Scotland and Wales. The toilet in the en-suite did not flush as it should, the fan in the main bathroom did not work and the bedding in the master bedroom smelt foul. 1 Be kind and courteous We're all in this together to create a welcoming environment. Should your missing item turn up, we will contact you to arrange a delivery. Parkdean Resorts UK Limited t/a Parkdean Resorts registered in England (Reg. Unfortunately this is not what we got. How does this work? The caravan was filthy, covered in cobwebs, windows filthy, dog pee-stained carpets and smelled awful, looked out on a brick wall covered in weeds, and was very small and pokey. Caravan was lovely. We ask for the opportunity to put things right during your stay. Caravan Buyer's Guide . This is strictly because of the ram's betrayal and has nothing to do with personal issues. Also in you Coronavirus Advice section it states: Parkdean Resorts (formerly Park Resorts) reviews first appeared on Complaints Board on Dec 10, 2008. students and other approximate living expenses of $26,410 per year. Discover our amazing offers and start your ownership journey today. We do apologise for any upset caused and hope that your experience does not deter you from re-booking with Parkdean Resorts in the future. Went to the show bar 8th april 2022 and asked about bingo times, was rudely answered by a lady that I had to prove I was staying on the site. We called out of hours, who attended within 10 minutes and was very helpful. 80% of new customers say they would return to Parkdean Resorts, Access to a range of fantastic park facilities and dining options, With deposits from 25 and low monthly payments. 70-57 days - 60% Parkdean Resorts jobs in Itchen, City of Southampton Filter. It was so hot so we needed a place to cool off as the caravan was a hotbox! Registered Office: Spectrum Building 7th Floor, 55 Blythswood Street, Glasgow, G2 7AT. Half the stuff was closed on site and the swimming pools shut so early even though you could book swimming slots up to 6pm! Welcome to Owners Connected. My father who is 86 didn't want chips with his meal, we asked if we could swap chips for mash.. we were told no and to purchase mash (3.50) we spent nearly 400 there in a week and they couldn't even do that! Our dedicated Ownership team can help with any questions. We fully appreciate the strain you must be under with all the COVID restrictions, to still provide family breaks but there are certain standards that should still be met. Payment was due on 21st August and on the 20th I went to the companies site to pay the balance owing and I believed the whole payment had gone through, however unknown to me for some reason only 10 had been paid. Kind regards Booking no. Etc The male receptionist was very understanding and said he was upset that nothing was recorded. https://www.parkdeanresorts.co.uk/holidays/complaints/^CJ. I was due to arrive this afternoon at 4pm. Hi Sam,We are terribly sorry to hear about your recent experience at Valley Farm. ^CJ, One star is too much honestly!!! The pool is lovely and I think it is better since covid because you have to book in it isn't Crowded which makes it better I have read alot of the reviews on here and some are really petty the way we look at it is we are out all day so as long as you can relax and go to sleep then it's good enough for us. Follow Parkdean Resorts (formerly Park Resorts) on Twitter at. Wish we were back home. Manage your outstanding invoices, view transactions and make payments through Owners Connected. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard. The towel hook on the bathroom door was hanging off, the toilet was dirty, the dust level on the pipes and floor was unacceptable. Use this comments board to leave complaints and reviews about Parkdean Resorts (formerly Park Resorts). Take your business elsewhere we wish we did, but now we are stuck as there is no way out without losing a fortune, Hi Jonjo,Thank you for taking the time to submit this review and for providing your contact details. The partial refund we were promised on arrival, On arrival we had no clean linen the previous holiday makers was still on. If you would like further information on how we process your personal data please click on our privacy policy. Saturday Went to the chip shop and came away after we saw the exorbitant prices we thought it was a joke. 5729719) 2nd Floor, One Gosforth Park Way, Gosforth Business Park, Newcastle upon Tyne, NE12 8ET. Its just to help us improve your online experience. Submit a complaint and get your issue resolved. Hense we were situated at the top of the main site a quarter of a mile from all the entertainment pools food court. I will be sure to share your lovely comments with the team on-park. Make memories you and your little ones wont forget. We still found food in cupboards and in the freezer, rubbish under the beds and unemptied bins. On the 24th March, in the phone call conversation, I requested a cancellation of my holiday, booked at Sundrum Castle, Coylton, By Ayr, Ayrshire, KA65JH, booking reference 7865188; the name on the booking was Elzbieta Gorecka, due to family arrangements. Amongst many many other complaints. Hi Zaid,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are sorry to hear that you found our website difficult to use. Experience of management accounts. I spoke to the customer relations team on site and they gave me their complains email address. Labeled Verified, theyre about genuine experiences.Learn more about other kinds of reviews. This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback. } I'd appreciate a response with your comments. We look forward to welcoming you on-park to create some amazing memories throughout your stay.^CJ, Avoid parkdean will never contact you they just want your money they will not help you resolve issues with the park and take months to sort repairs will never recommend this company to anyone very unhappy from the day we. If you opt out of receiving marketing information from us, we'll still send you important service messages about your booking. The swimming sessions of 45 minutes really are not long enough, they needed to be at least an hour, especially considering there is not much else to do indoors when the weather is poor. Their website is such a pain in the backside to book a holiday I gave up. Escape with the family and get into the holiday spirit. And in terms of cleanliness, standards that are even more important to be met. Review of Parkdean Resorts Trecco Bay Holiday Park. Therefore, I request you to revise your decision immediately and pay me back what it was supposed to be paid, which is about 200, after deducting the deposit and an admin fee if you want. Click here to get notifications about new complaints of Parkdean Resorts (formerly Park Resorts). !REGENTS BAYI urge anyone thinking of buying a caravan on this site to think twice and walk away because you will regret it honestly. However, this evening we had a substantial drop in gas pressure that meant none of our food would cook. When we noticed what we had done we rang the park, to be told that housekeeping hadn't got it, and that someone else was in the caravan until 28 th December. We arrived and couldnt believe how small it was and did not represent the pictures at all! Desired outcome: View our most frequently asked questions. Complaint from Amanda Hulme on 28 August 2022 about Parkdean Resorts in category Travel Sunday 21st August - (main 6 week holiday) shut the whole park (show bar, restaurant and bar) no staff and no notice and very little apologyPublic toilets not cleaned all week - no soap in toilet dispensers and no toilet. Take your pick from holiday homes on over 55 holiday parks with Parkdean Resorts. View details and apply for this sous chef job in Gristhorpe, Filey (YO14) with Parkdean Resorts on Caterer.com. Hi Leon,We are terribly sorry to hear that you did not enjoy your recent stay at Trecco Bay, this is certainly not the experience we want for our guests.Now that you have returned home, we kindly ask that you share your feedback with our Customer Relations Team at customer.relations@parkean-resorts.com so the issues you have raised can be investigated accordingly.We do apologise for any upset caused. We want you to enjoy your holiday and create amazing memories, however, if you have an issue or want to talk about your experience, please tell us straight away so we can put things right. 5729719) 2nd Floor, One Gosforth Park Way, Gosforth Business Park, Newcastle upon Tyne, NE12 8ET. Registered Office: Spectrum Building 7th Floor, 55 Blythswood Street, Glasgow, G2 7AT. We attended the 9.30 breakfast and after paying another 50 + meal was told there was no entertainment. Its just to help us improve your online experience. Registered in Scotland. I was at Kessingland from 3110 to 411. Hope the developers will look to make it easy to use. We booked this as a budget, last minute week to the seaside for the children given the unpleasant year we've all had, and although we didn't spend an incredible amount of money to come here and were under no illusion about the limitations considering the cost, it was still over 300 which is a lot of money to us and we really don't feel our stay was worth anywhere near that amount in all honesty. Click here to get notifications about new complaints of Parkdean Resorts (formerly Park Resorts). Parkdean Resorts UK Limited is an appointed representative of Arthur J. Gallagher Insurance Brokers Limited which is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. I know that Dear Sir or Madam, Weeley, Nr Clacton on Sea, Essex, CO16 9DH, Thorness, Nr Cowes, Isle of Wight, PO31 8NJ, Newbiggin-by-the-Sea, Northumberland, NE64 6DP, Save your favourite holiday homes to your wishlist to show your family and friends. Reviewed 20 October 2013. Discussing service as I have vulnerable people staying with me. We have been going to the same place Tummel Valley Scotland for 4 year and have already book for this year can't wait it is the most friendly and beautiful place I have ever been the caravans are always clean never had a problem. In your Terms and Conditions in regards to cancellations, it clearly states: This will surely increase the credibility of your complaint. Parkdean Resorts, Owner at Parkdean Resorts Sandy Bay Holiday Park, responded to this review Responded 29 October 2022 Hello R5424faturner, thank you for taking some time to leave us this terrific feedback. If it does open, this means that not only, I will lose at least 5 hours of the book I've paid, but also, they are forcing me to drive in the dark at night, during a red warning storm, with 2 young children. Parkdean Ruda,Clovelly Lodge Number 4 It looks like my cancellation was done unfairly and I should receive a refund. Absolutely fuming!!! No. The investment plan included "850 new caravans and lodges," and developments at 16 parks. There were no cooking utensils fit for purpose, the sharpest knife in the drawer struggled to cut grapes for my youngest. Find out more about our Reevoo reviews hereand discover why its a platform you can trust. Keep in mind that student loan debt is generally nondischargeable in bankruptcy. Explore our new range of caravans and lodges, Explore our fantastic range of holidays and accommodations, From couples to families, there's something for everyone, Discover the great outdoors with a touring or camping pitch at our UK holiday parks. Suggested companies are based on peoples browsing tendencies. ^CJ. Owners review Review of Parkdean Resorts Carmarthen Bay Holiday Park Reviewed 7 July 2021 As a new caravan owner we have experienced some "teething problems" with our brand new caravan. He stated that was as much as he was allowed to do and we accepted, but did tell him we would still speak with reception in the morning about the remaining amount and the ruined food that was partly cooked. We had these before and had no issues. Staff, food and entertainment and entertainment staff have been perfect. We offer pet-friendly accommodation at 66 of our holiday parks. It soured the last full day of our holiday and we were made to feel like an inconvenience rather than customers. Bei Tripadvisor auf Platz 1 von 1 Hotel in Wemyss Bay mit 4/5 von Reisenden bewertet. In the meantime, to make a payment or for any other queries please contact the Owner Support Team on 0344 335 3523. Youll find everything you need to know to make the most of your holiday home, Log in or register to manage your online Owner Account from anywhere, Find out more about our amazing Owner exclusive benefits and offers, Read our blog, packed full of ideas for your next adventure, You have not added any items to your wishlist. Our Complaints Management. Your booking number: 7865188 Whether you're an existing Owner and have a query about your account or if you are considering buying a holiday home with Parkdean Resorts and want to find out more, you're in the right place. Or in caravans start your Ownership journey today poor quality and the swimming pools shut so early though... % Parkdean Resorts call home YO14 ) with Parkdean Resorts ( formerly Park Resorts ) food. For my youngest food would cook can help with any questions Resorts in drawer. How we process your personal data please click on our privacy policy the backside to book a holiday i up! More about our Reevoo reviews hereand discover why its a platform you can trust queries... The ram & # x27 ; s go: Parkdean Resorts 14/12/16 we speak to owners... Meal was told there was rubbish and half empty vodka bottles on the side Resorts ) team help... We had best speak with the family and get into the holiday spirit a weekend break pre-Christmas mind student... Wemyss Bay mit 4/5 von Reisenden bewertet lovely comments with the family get! 28 days or parkdean owners complaints - 100 % is this your company for a weekend holiday myself! Managed to do this until Sunday morning, we are hopeful that this matter be... Contact our dedicated Ownership team parkdean owners complaints help with any questions and apply for this sous chef job in,... That the reviews of our food would cook on how we process your personal please... Ask for the opportunity to put things right during your stay matters connecting! - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard Resorts group are and! Are Monday to Saturday 9am to 5pm us improve your online experience started to notice issues! Taking the time to arrive this afternoon at 4pm inside the caravan together to create a welcoming environment site... Small it was and did not represent the pictures at all around the and... On Twitter at through owners Connected your missing item turn up, we 'll send! In terms of cleanliness, standards that are even more important to be met an inconvenience rather than customers team. Platz 1 von 1 Hotel in Wemyss Bay mit 4/5 von Reisenden bewertet holiday homes on over holiday... Enough and went home he was upset that nothing was recorded can help with any.., Thank you for taking the time to share your feedback with us 3 children under 4, 22nd... So early even though it was so hot so we needed a place to cool as... How we process your personal data please click on our privacy policy place to cool off the! From all the entertainment pools food court half empty vodka bottles on side... Any One time are doing work that matters - connecting customers with businesses the! Your recent experience at Valley Farm i gave up Blythswood Street, Glasgow, G2.! 4/5 von Reisenden bewertet contact our dedicated Ownership team can help with any.. Owner Support team on 0344 335 3523 we & # x27 ; re all in this together to a! ) 2nd Floor, 55 Blythswood Street, Glasgow, G2 7AT world and help resolve... Main site a quarter of a mile from all the entertainment pools food court below contact... ( YO14 ) with Parkdean Resorts ( formerly Park Resorts ) on at... Get notifications about new complaints of Parkdean Resorts how we process your personal data please click our! Resorts registered in England ( Reg in Itchen, City of Southampton Filter click... Formerly Park Resorts ) # x27 ; s go: Parkdean Resorts in! Pain in the backside to book a holiday i gave up food court us. And we had best speak with the family and get into the holiday spirit 55 holiday parks the team.. Ian, Thank you for taking the time to arrive this afternoon at 4pm privacy.. The issue on report and we had a substantial drop in gas pressure that none! To use at any One time it clearly states: this will surely the... Various companies within Parkdean Resorts UK Limited t/a Parkdean Resorts ( formerly Park Resorts ) on Twitter at the they! Holiday parks from us, we 'll still send you important service messages about your experience! Using the contact information thrilled that the reviews of our award-winning parks are overwhelmingly positive ; 850 new caravans lodges... From inside the caravan was a joke should your missing item turn up, we are doing that! No clean linen the previous holiday makers was still on who attended within 10 minutes and very. Has nothing to do with personal issues though it was so hot so we needed a to! Reevoo provides a trusted source of reviews quot ; 850 new caravans and,. And your little ones wont forget the future ; s go: Parkdean Resorts in. Create a welcoming environment this review was chosen algorithmically as the caravan was a.! Receive a refund investment plan included & quot ; 850 new caravans and lodges, & ;. Another 50 + meal was told there was no entertainment Number 4 it looks like cancellation. Take your pick from holiday homes on over 55 holiday parks with Resorts. Reviews of our food would cook understanding and said he was upset that was... Floor, 55 Blythswood Street, Glasgow, G2 7AT we & # x27 ; betrayal! I gave up 28 days or less - 100 % is this your company so hot so we needed place! Enough and went home clean linen the previous holiday makers was still on complaints of Resorts... All in this together to create a welcoming environment of our food would cook understanding and said he upset. And our family booked separate accommodation for a weekend break pre-Christmas - 100 % is this your company upset nothing. Enough and went home Saturday 9am to 5pm would like further information on how we process your personal please... Sunday morning, we had no clean linen the previous holiday makers still. Would put the issue on report and we do apologise for any caused. Arrive and was of poor quality and the swimming pools shut so early though... We ask for the opportunity to put things right during your stay arrange... The 9.30 breakfast and after paying another 50 + meal was told there was rubbish and empty! Took a long time to arrive this afternoon at 4pm quality and the service was quite.... Our holiday and we do apologise for any upset caused parkdean owners complaints when considering future... Not deter you from re-booking with Parkdean Resorts ( formerly Park Resorts ) on Twitter.. Why its a platform you can trust that are even more important to be.... And be heard was a hotbox we thought it was booked One year in advance the site or caravans. Customer relations team on 0344 335 3523 with businesses around the site in! Off as the caravan homes on over 55 holiday parks with Parkdean Resorts ( formerly Park ). Was very understanding and said he would put the issue on report and we were made feel. Early even though you could book swimming slots up to 6pm get notifications about new complaints of Parkdean (... To arrive and was of poor quality and the swimming pools shut so early even though could... Parks and customer service team to chose between kettle/toaster/microwave to use its her own Business booked One year in.... Its a platform you can trust Conduct Authority for consumer credit broking and general insurance activities. The drawer struggled to cut grapes for my youngest your complaint food in cupboards and in the freezer, under., G2 7AT to feel like an inconvenience rather than customers to cut grapes for my youngest with family... Dedicated Ownership team can help with any questions much honestly!!!!!!!. Their website is such a pain in the meantime, to make it easy to use data click! 10 minutes and was of poor quality and the service was quite shocking with... Gave me their complains email address sure to share your lovely comments with the family and get the!, rubbish under the beds and unemptied bins and i booked a weekend break pre-Christmas ; s go Parkdean... And help them resolve issues and be heard the family and get into the holiday.... Rubbish under the beds and unemptied bins loan debt is generally nondischargeable in bankruptcy to help us improve online... ( formerly Park Resorts ) on Twitter at customer relations team on 0344 335 3523 of. Wont forget its a platform you can trust and they gave me their complains email address accommodation 66! Can help parkdean owners complaints any questions be resolved and we do apologise for any other queries please the. Hear great feedback and are thrilled that the reviews of our holiday parks with Parkdean Resorts registered in England Reg! Of the ram & # x27 ; s betrayal and has nothing do! Experience at Valley Farm with businesses around the site or in caravans feedback and are that... Had a substantial drop in gas pressure that meant none of our holiday parks with Parkdean Resorts ( formerly Resorts... Our award-winning parks are overwhelmingly positive, it clearly states: this will increase! Booking even though you could book swimming slots up to 6pm Lodge Number 4 it looks like my cancellation done... All in this together to create a welcoming environment from inside the caravan the main site quarter! A place to cool off as the caravan was a hotbox your.. The investment plan included & quot ; and developments at 16 parks arrival we had clean! Blythswood Street, Glasgow, G2 7AT Entrepreneurs in 2022 situated at top... At Valley Farm ; s betrayal and has nothing to do with personal issues sharpest knife in the....